تبلیغات
سیستمهای مدیریتی|کامپیوتر|دانش|صنایع واطلاعات - چرا پروژه شش سیگما درارتقاء سطح کیفیت وافزایش رضایت مشتریان کمک می کند؟
پیغام مدیر

ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض میکنم امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد.

فروشگاه الکترونیکی زبان و تبلیغات

تبلیغات با اخدر
نظرسنجی
مطالب کدام بخش سایت بنظر جنابعالی بهتره؟






ساعت و تاریخ

امکانات وبلاگ

این وبلاگ را صفحه خانگی خود كن !    به مدیر وبلاگ ایمیل بزنید !    این وبلاگ را به لیست علاقه مندی های خود اضافه كنید !

 

لوگو کده وبلاگ
لینك به ما


لوگوی دوستان

آموزش هر جمله انگلیسی در 30 ثانیه

آمار وبلاگ
امروز :

بازدید های امروز :

بازدید های دیروز :

كل بازدیدها :

كل مطالب :

كل نظرات :

ایجاد صفحه : - ثانیه

Powered by  MyPagerank.Net

چرا پروژه شش سیگما درارتقاء سطح کیفیت وافزایش رضایت مشتریان کمک می کند؟

پروژه های شش سیگما سه هدف اساسی زیررادرسازمان دنبال می کنند:

1- کاهش مداوم تغییر پذیری درفرآیند
2- حذف منظم ومستمر عیوب
3- فعالیت برمبنای هدف تعیین شده وتلاش مستمر برای رسیدن به آن

از سوی دیگر درشش سیگما فرهنگ تمرکز برروی مشتری وشناسایی وتعیین آنچه که از نظر مشتری مهم تلقی می شود حاکم است، واین حاصل نخواهد شد مگر آنکه عیوب موجود از طریق تمرکز برروی اهداف تعیین شده کاهش یافته وانحراف وتغییرپذیری درفرآیند ومحصول به حداقل برسد.
برگرفته از سایت شرکت قالبهای صنعتی سایپا

ویرایش شده در - و ساعت -

ارسال شده توسط مهدی قلندرزاده در تاریخ شنبه 5 آبان 1386 - 03:10 ق.ظ | نظرات (- -)

چند مطلب اخیر آرشیو شده